Çalakalem

Çalakalem
"Şampiyon" a selam olsun

2 Ekim 2012 Salı

Hadi gidiyorsun, yürekten kan gidiyor !!


Hadi gidiyorsun..



Yürekten kan gidiyor..

Herşey gidiyor..

Gökte bulut, dağda kar, düzde kervan gidiyor..



Solgun bir gül oluyor insan..



Bir demet kır çiçeği ölüyor, sen gidiyorsun..



Bir kristal gibi ellerimden düşüyorsun..




Bakma öyle !!



Ben kanıyorum,



Sen üşüyorsun..

***



Kolay değil, yalan bu..

Yaralayan, koca bir yalan..

Yalan işte, sevdiğim yalan ..



Şarkılardan arta kalan ve sabah buğusu,

Ve tarla faresi, ve ekmek derdinde işçi kalbi gibi yumuşak sıcak bir yalan..



Islak gözlerimle geçiyorum yaralı bir ceylanın kalbinden..

Ceplerimde kül var..

Bir yangından arta kalan..

Sorduğum adreslerde kimse olmuyor..

Ve kimse olmuyor ben sorduğum zaman..



Yanlız olduğunu anlıyor insan..



Anladım ve geçtim..

Yaralı bir ceylanın kalbinden..

***

Aynamı kırdım, fotoğraflarımı yaktım..



Nasıl da acımasızdım tatralarıma karşı,

Nasıl da umarsız..

***

Su gördüm düşümde, karanlıktı ve çağlıyordu..



Ceplerimde kül vardı ve yanıyordu..

Sonra sabah oluyor..



Ve bir ceylan kalbinde, alem ağlıyordu..

***


"Hayır" diyordu bir dağ köylüsü..

Hiçbir şey için geç değil..




Ve geç değil,

Birşey için, hiçbir şey..

***

Birşey vardı öyleyse, birşey..

Beni çeken..



Güneşin dağdasından uzağa..

                                  

Kocaman çayırlara çeken birşey..



Gümrah ırmaklara..

Sonra sıcağa, sonra acıya..




Sonra yaralarıma merhem olmaya, kapıma dayanan bişey..

***



Tutsana beni, bırakmasana..

Olsun yaralasana..

Olsun, ağrısa da..

Yalan da olsa..



Kalsana..

***



Dağ köylüsü, aşkın olduğu yerde ben varım..



Sen olmasan da, ben varım..



Yağmur yağar, saçlarım filizlenir..



Bir yıldız düşer omuzlarıma..



Islık çalar, ıslanır, şarkılarımı söyler kapımdan.

Camların buğusundan ve yağmurun kokusundan tanırım..



En iyi yalanlarını alırım onların..

***

Adresler sorarım, kimseler oturmaz orada..



Ve kimseler olmaz ben sordukça...

***


Dağ köylüsü..

Gidersen şimdi git..



Kalırsan şimdi..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder